Bliv GAST

Hvad er en gast?

Som gast er du ’højskoleelev’ på Pomfritten. Du bliver del af et sejlerfællesskab med fokus på højskolehygge, nærvær og  fordybelse.. Hverdagshøjskolen til Søs er til dig på 20-30 år, som drømmer om sejlads, eventyr og fællesskab. Hverdagshøjskolen er derfor også til dig, som ønsker mere højskoleliv og eventyr i hverdagen.

Det er både til dig, som drømmer om at få en fod indenfor en verden af sejlads, og til dig som allerede kender til sejlads, men ønsker mere af det i hverdagen. Sejlererfaring er derfor ikke krav, så længe du bare har en nysgerrig og respektfuld tilgang til havet.

Lidt om Det praktiske

Der er 20 gastepladser til 20 unge mennesker, som indgår i et forpligtende fællesskab, der bygger på deltagelse og engagement. Prisen for at være gast er 4500 kr. for sæsonen 2024.  Med i prisen får du som gast:

• Mindst én sejldag om ugen.
  • En elevplads på hverdagshøjskolen i hele sejlersæsonen (sommerhalvåret).
  • Adgang til et fantastisk fællesskab af sejlglade mennesker.
  • Mulighed for at hænge ud på Pomfritten i din fritid
  • Gratis adgang til online foredrag og fortællinger, som afholdes af Havets Højskole uden for hverdagshøjskolens regi.

Beløbet går til havneafgift, forsikringer, vedligehold og drift af Pomfritten, samt arrangementer og temadage.

Ansøg som GAst her

Har du lyst og mod til komme ombord på hverdagshøjskolen? Vi åbner snart vores ansøgningsrunde, så følg med på Instagram og Facebook.

Hvis der er opstået spørgsmål, så skriv endelig bare til os på pomfritten@havetshojskole.dk