Folkene bag Snøvsen

Projekts opbygning

Hverdagshøjskoen til Søs (Aarhus) er opbygger med en meget flad struktur. Vi har en projektgruppe som består af 4 frivillige projektledere, der arbejder med at drive maskinrummet til dagligt, både før, under og efter sæsonen.
Når sæsonen går i gang får projektgruppen stor hjælp af gasterne som hjælper med opgaver i forskellige arbejdsgrupper – Det kan du læse mere om her

Grunden til at Havet Højskole kan være i Århus er fordi der er nogle seje mennesker, der vil sejle som frivillige skippere. Ude på vandet er det dem der styrer og der havde ikke været en højskole på vandet uden dem. De bidrager med en masse fede sejladser og ny viden til alle både gaster og projektleder. Skippergruppen består af 8 faste skipper som alle sejler fast med Snøvsen. Derudover har vi skippere som træder til når der er brug for det ved fx. sygdom eller hvis der er brug for ekstra hænder – Kunne du tænke dig at komme med på fede turer og lære andre at sejle? Så bliv skipper på Snøvsen hos Hverdagshøjskolen til Søs (Århus)! Læs mere om rollen HER.

Tusind tak til alle vores skippere fordi I vil sejle med os!

Hvem er i projektgruppen

Mail:
Alexjohns0258@yahoo.dk

Overblik over Havets Højskole som forening

Hverdagshøjskolen til Søs (Aarhus) er støttet af: